Jaarlijks persoonlijk onderhoud in de praktijk
Finly+Finrust zw
Kok en Ravenstein

Over dit webinar

Uit onderzoek van Adfiz komt Actief klantbeheer naar voren als nummer één prioriteit van adviseurs. Het is dus belangrijk, alleen krijgt vaak maar beperkt invulling. Vaak ontbreekt het aan een efficiënt proces en geldt tijd als beperkende factor om klantbeheer (pro)actief op te pakken.

Toch is jaarlijks persoonlijk onderhoud belangrijk, om een aantal redenen:

  1. Invulling geven aan de zorgplicht
  2. Invulling geven aan het abonnement (indien aanwezig)
  3. Commerciële kansen!

Hoe kun je dit effectief aanpakken, zonder dat het jou veel tijd kost? Daarover gaat het webinar, op 9 januari - 14:00u 

In dit webinar demonstreren FinRust en Finly hoe twee Blinqx oplossingen slim samenkomen. 

Blijf op de hoogte!

Wil je op de hoogte blijven van alle Blinqx ontwikkelingen? Volg ons op social media!

BLINQX Verzekering & Hypotheek
Hullenbergweg 109
1101 CL Amsterdam
trainingen@blinqx.tech
KvK 84045132